Kronisk prestationsångest är nog min diagnos egentligen.

Hej 💘 Hur mår ni? Jag mår bra. Känner mig lite rastlös bara. Eller alltså inte rastlös som i sysslolös, utan snarare som att jag bara vill göra en massa saker men inte vill slutföra något och trots det sätter jag ”målet” (#goals) på att något ska slutföras. Jag har otroligt svårt att bara go with the flow och leva i nuet och göra saker utan att det har en mållinje. Som detta blogginlägg – det blir typ det första jag presterat korrekt, enligt mig själv, i dag. Faktiskt. Men har typ mest sovit dock. Bjuder på en bild från när jag och Ken spelade in en musikvideo här om dagen:

lynk

I går var jag med Christopher, och likaså en stund i dag. Vi gjorde inte så mycket, softade mest typ, bah chillade, och jag typ satt och halvsov i omgångar, haha. #Kultjej -88. Nu är jag med Ken och vi ska väl typ.. ah, inte göra så mycket antar jag. Fniss. Hejdå.

Kommentera

